Beko DIN 4430

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DIN 4430 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,9

annuschka 13-01-2019

Beko din 4430

Geschreven voor: Beko DIN 4430

Zeer slecht. 2x verwarmingselement kapot. Prigramma 4 doet het allang niet en nu pompt hij geen water in het machine.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• vlug kapot

Wim 28-08-2017

al 3 keer kapot.. nu maar andere kopen

Geschreven voor: Beko DIN 4430

Voordelige vaatwasser, maar al snel verstopt. 1x garantie en 1x geen garantie en nu is er een pomp stuk. Kosten reparatie ruim 200 euro. Dat gaan we dus niet doen. Ongeveer 2 jaar gebruikt. Ik zal niet snel weer een Beko kopen.

Minpunten

• snel stuk

Arnold 01-05-2017

Na 2 jaar en 5 maanden al kapot

Geschreven voor: Beko DIN 4430

De eerste jaren best tevreden over de vaatwasser maar nu is hij al defect. Een enorme schroeilucht komt uit de vaatwasser en met de stekker in stopcontact hoor je geknetter. Ik had verwacht dat ik ruim 10 jaar met de Beko zou doen. Bij aankoop was een 3 jaar garantie actie maar daar vindt ik niets van terug dus of dure reparatie en voorrijkosten of een nieuw apparaat maar dan zeker geen Beko meer

haribo71 23-03-2015
Geschreven voor: Beko DIN 4430

Simpele vaatwasser met voldoende megelijkheden. Wast prima, geen problemen. Geen extra laden voor evt bestek, gewoon een grote bestekbak. Bovenlade kan op twee hoogtes worden ongesteld door de dubbele wieltjes. 4 wasprogramma's.
Kortom, hij doet waar hij voor is bedoeld